Theme by Kran

4/07/2017

Wiosna!

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna, znów nam ubyło lat...

Mnie wcale lat nie ubyło, a przybyło! Co nie znaczy, że pogoda nie dodaje mi energii, której tak bardzo brakowało mi przez całą zimę. c:

Witam po dość długiej przerwie. Jakoś tak nie mogłam znaleźć w sobie wytrwałości, aby usiąść i skleić notkę, dopóki nie zaczęłam zgrywać zdjęć z dnia integracji. xD

W poniedziałek, 3 kwietnia, w mojej szkole odbył się dzień integracji. Cały dzień mieliśmy różne atrakcje, ja na przykład spędziłam czas w bibliotece oraz w Cafe-Teatr. Było naprawdę fajnie!

Od marca prowadzę też swój Bullet Journal, który pomaga mi uporządkować życie. Jeżeli będziecie chcieli, to opowiem o nim nieco więcej. Głównie o tym, jakie ja w nim widzę zalety, do czego służy właśnie mi. c:

Śluby Panieńskie, które wystawiliśmy 21 i 22 marca wyszły naprawdę w porządku! Wszyscy byli zachwyceni naszym Gustawem, każdy, kogo pytałam, potwierdzał, że to właśnie on przyciągał wzrok i uwagę na scenie.

W przyszłym tygodniu kolejne święta, tydzień wolnego, ale w sumie to nawet dobrze.

Cały czas zastanawiam się nad tym, o czym dodać notki? Bo czy moja literacka twórczość kogokolwiek interesuje? Na zdjęcia każdemu się miło patrzy, czytanie o bohaterach, pomysłach czy samym pisaniu nie musi interesować wszystkich na świecie.

Mam nadzieję, że jakoś mi się to uda. c:
A tutaj zostawiam wam kilka zdjęć. .w.







18 komentarzy:

  1. Na pewno będziesz miała mnóstwo pomysłów na bloga, tego ci życzę c: !
    Bullet Journal prowadzi ostatnio co raz więcej osób, aż żałuję, że również nie zaczęłam go prowadzić, teraz już chyba za późno :/ Najwyżej poczekam do następnego roku :D
    Piękne fotografie.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, daj spokój! Prowadzenie BuJo możesz zacząć w każdym momencie! Ja swój bullet journal zaczęłam w marcu - najpierw w zeszycie, aby zorientować się, czy takie planowanie mi odpowiada, a od kwietnia przeniosłam się do notesu. Naprawdę polecam zacząć, nieważne, czy w środku miesiąca, czy w środku roku! c:

      Usuń
    2. No dobra, chyba spróbuję, muszę tylko znaleźć odpowiedni zeszyt! Choć ja już wiem, jak to jest z moim ''regularnym'' prowadzeniem kalendarzy itp... :D

      Usuń
    3. Też myślałam, że tak będę mieć. Ale bujo to coś zupełnie innego od zwykłego kalendarza. Habbit Tracker sprawia, że chcesz tam zaglądać codziennie. c:
      Polecam zacząć w zwykłym zeszycie - czystym, w kratkę lub w linie - i przekonać się na własnej skórze, czy taki system planowana Ci odpowiada.
      Aż chyba postaram się napisać o tym notkę! c:

      Usuń
  2. ja się bardzo cieszę, że święta tak blisko,
    a jeszcze niedługo majówka <3
    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z majówki się nawet cieszę, ale po niej zaczynam praktyki. <//3
      Jestem niewierząca, więc rodzinne święta mnie męczą. xD

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za Twoją wenę i chęci do pisania! :D Zdjęcia bardzo chętnie oglądam, ale poczytać też lubię, więc jak najbardziej czekam na pościki :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam duuużo weny, wiosna dobrze na mnie wpływa. C:

      Usuń
  4. ooo z wielka checia bym przecztala wpis odnosnie tego wlasnie notesiku ;)
    zycze wytrwalosci i motywacji hah ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi. C:
      To najważniejsze. ^^

      Pewnie. C:

      Usuń
  5. Mnie chyba też by się przydał Bullet Journal, bo czasem ciężko się ogarnąć ze wszystkimi obowiązkami :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę pomaga. C: Polecam spróbować i sprawdzić na własnej skórze. .w.

      Usuń
  6. Jejku super jest ten twój Bullet Journal :)
    Robisz świetne zdjęcia jeśli mogę spytać czym je robisz ?
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bujo jest fajne, spróbuj sama. C:
      Fujifilm S200EXR + lekka obróbka graficzna w gimpie.

      Usuń
  7. Ja również życzę weny i przede wszystkim chęci, bo sama cierpię na typowy przykład lenistwa ;) Bullet? To coś w rodzaju grafiku? Kiedyś próbowałam coś takiego prowadzić, ale... Kiepsko wyszło.A zdjęcia bardzo ładne, w moim guście.
    Pozdrawiam w ten wiosenny dzionek!
    Haniko
    przygodyashley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kalendarz, który tworzysz sobie sam. C:
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. W końcu wiosna i nowa pozytywna energia :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bullet Journal... pierwszy raz słyszę. Więc tak opowiedz więcej ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Będzie mi miło, jeżeli napiszesz kilka słów. c: