Theme by Kran

8/08/2017

Beezar

Jako nastolatka, która jedyne, co robi dobrze, to pisze - nie mam wielkich perspektyw zarobku, wciąż się uczę, więc odpada praca w ciągu roku.
Szukając jakichś pomysłów, co zrobić ze swoim "pisarskim fachem" w ręku, natrafiłam na beezar. Stronę, gdzie mogę udostępnić swoje prace w formie ebooków za realne pieniądze. Otrzymuję 74% ceny netto ze sprzedaży, więc w sumie to nie jest taka zła opcja.

Postanowiłam więc nieco się zareklamować, pokazując  wam udostępnione przez siebie tam prace.


Banalna historia - cena ebooka: bezpłatny

Elisabeth od zawsze była sama, więc gdy znalazła chłopca o wręcz niebiańskich oczach, nie pozostało jej nic innego, jak wziąć go ze sobą.
Mijają cztery lata. Key mieszka z Lisą, wszystko jest jak w najlepszym porządku, nikt nie zakłóca ich spokoju. W końcu dom otoczony jest magią, nikt go nie widzi! Jednak Łowcy są mądrzejsi, niż przypuszczają nieprawdziwi. Czekają na odpowiedni moment, a potem cichutko jak myszki wkradają się do społeczeństwa Ash Dale.
Lisa musi ochronić Key; pragnie, aby chłopak dowiedział się, kim jest, aby znalazł w sobie siłę, by przywołać wspomnienia. A martwy tego nie zrobi.
Opowiadanie powstało w roku 2014, więc ma naprawdę wiele niedociągnięć. Mimo to uważam, że historia w nim przedstawiona jest interesująca.



"Przyjaciele" - cena ebooka: 3,51zł // mój zysk: 2,00zł

Rafał jest zamkniętym w sobie, obojętnym na wszystko dzieciakiem. Ale nie, nie z własnego wyboru, a dzięki głupocie naukowców. Jest bowiem eksperymentem genetycznym, a jego obojętność jest nieprzemyślanym skutkiem. Wszystko jednak zaczyna się zmieniać, kiedy spotyka Karola, chłopaka swojej siostry, który natarczywie proponuje mu przyjaźń.
Opowiadanie z kategorii LGBT, pisane na przełomie 2015-2016 roku.


Potok Słów - cena ebooka: 7,01zł // mój zysk: 3,99zł

Kiedy Michał poznał Łukasza, nie sądził, że czas nauczy go pokory i miłości
Kolejne opowiadanie z kategorii LGBT. Pisane na przełomie 2015-2017 roku.


Podszepty Rokrocznego Wiatru - cena ebooka: 6,99 // mój zarobek: 3,98

Osiem krótkich opowiadań o różnorakiej tematyce - od utraconej przyjaźni, poprzez niepotrzebną śmierć aż po miłość.
Niektóre z opowiadań zostały wysoko nagrodzone w ogólnopolskich konkursach literackich.

Osiem one-shotów, z których jestem najbardziej zadowolona. Jak w opisie z beezar - niektóre z nich zostały nagrodzone, jak np. "Deszcz Grzeszników" czy "Zakwitły Forsysycje". Ebook, z którego jestem najbardziej dumna.

Jeżeli lubicie czytać w formie elektronicznej - polecam wam ostatnią pozycję. Jestem naprawdę zadowolona ze swoich krótkich form.

Jeżeli spodobała Ci się któraś z płatnych pozycji, a prowadzisz bloga z recenzjami - odezwij się na maila, a dostaniesz coś, co nazwałabym "egzemplarzem recenzenckim" w zamian za szczerą opinię na temat tekstu.

popsuty.kran@gmail.com

7 komentarzy:

  1. Nie lubię czytać w formie elektronicznej, ale może kiedyś się przemogę. Opowiadania wydają się naprawdę ciekawe.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie lubiłam, potem zaczęłam sama pisać i się przemogłam. Chociaż nic nie przebije książki w wersji papierowej.

      Usuń
  2. Anonimowy8/08/2017

    Trzeba przyznać, że to fajny pomysł ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś się skusi - zawsze wpadnie kilka groszy.

      Usuń
  3. Ja akurat kocham wersje elektroniczne, może kiedyś sięgnę po jakąś Twoją pozycję. Sama też tworzę i myślę, że coś takiego to fajna opcja. Szkoda tylko, że mało osób o niej wie, więc i zarobek oraz rozgłos mały.
    Pozdrawiam
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że masz fajne pomysły na opowiadania. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu i oczywiście wielu czytelników

    Pozdrawiam
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanie sprawia tyle radości, zawsze podziwiam osoby, które potrafią to robić. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Będzie mi miło, jeżeli napiszesz kilka słów. c: