Theme by Kran

6/15/2017

Długo mnie nie było

Bo mi się nie chciało, bo zapomniałam, bla bla bla. Po co będę się tłumaczyć? Jeszcze nie zniknęłam. c:

Kończy się szkoła, został tydzień. Średnia 4.0 na koniec drugiej klasy technikum to nie jest chyba aż taki zły wynik, tak myślę. xD
W przyszłym roku będzie lepiej.
Powtarzam to sobie za każdym razem. ;-; Każdego roku.




Tutaj mam fajne zdjęcie małych gołębi. Może się w nich zakochacie? Były przesłodkie. 


A tutaj maczek. Uwielbiam to światło.


I jakiś kwiatek o nieznanej mi nazwie.



I cudowny Kapsel.

Chyba idę na sesję po zakończeniu roku. Może będę mieć jakieś ładne zdjęcia?

4 komentarze:

  1. Masz slicznego pieska <3
    Pozdrawiam
    http://blackwomanx.blogspot.com/2017/06/test-palety-nude.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek nie mój, a chłopaka, ale to znaczy, że prawie mój. xd

      Usuń
  2. Piesio i gołębie cudo :D Uwielbiam zdjęcia zwierząt <3 Życzę powrotu do bloga :D Ja mam na ten rok średnią 5,21 ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zdjęcia zwierząt. ^^
      Uuu, gratulacje ^^

      Usuń

Cześć! Będzie mi miło, jeżeli napiszesz kilka słów. c: