Theme by Kran

2/26/2017

Odrobina szczęścia

W piątek przyszedł do mnie mój aparacik! Jest to stary, bo siedmioletni, używany model, jednakże jak na moje amatorskie potrzeby, jest całkiem w porządku. Wciąż go poznaję i myślę, że z każdym dniem będzie tylko lepiej. c:

Ten weekend spędziłam w towarzystwie swojego chłopca, oglądając Pod Kopułą. Wciągnął nas po całości, w ciągu dwóch dni pokonaliśmy cały sezon. Przed nami jeszcze dwa! xD Czyli kolejne dwa weekendy spędzone w zamkniętym pokoju wraz z moim mocno bijącym sercem. 

Nie robiłam zbyt wiele zdjęć w ten weekend, ale raz byliśmy na spacerze, skąd mam kilka ładnych ujęć pokażę Wam trzy z nich. 

W sobotę świeciło piękne słońce i udało mi się złapać odbicie nieba na metalowym dachu.

Owczarek mojego chłopaka, Kapsel, również dał mi się sfotografować w bardzo ładnej pozie. Ten pies, chociaż nie wygląda, to istne dziecko! c:


A tutaj kaktusik. Bo kto nie lubi Kaktusików? Nie pamiętam, jak ma na imię, ale jestem pewna, że to coś pokroju Janusza lub Krzysztofa. xd

Wciąż nie ogarnęłam, jak przekonwertować zdjęcia z rawów do takich, które mogę edytować, dlatego też użyłam tych w jpeg, co znaczy, że ich jakość jest nieco słabsza. Uważam jednak, że jak na drugi dzień posiadania aparatu, nie jest aż tak tragicznie. xD

Doobra, czas lecieć zająć się notatkami. c:

Aparat: Fujifilm S200EXR

8 komentarzy:

  1. Jaki piękny szablon *-* Doceniam czas poświęcony na jego stworzenie ;) Przyjemnie tutaj ;) I piesek śliczny ;) Ja na fotografii się nie znam, więc nic mądrego nie powiem, ale moja siostra też w tym siedzi i wszystkie pieniądze na to wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się na czymś znać, aby wydawać swoje opinie. C:
      E tam, tworzenie szablonów to super sprawa, chociaż przyznam, że dawno nie napisałam czegoś tak prostego. xd Aż wstyd się przyznać. Jednakże piękno leży w prostocie.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Szczególnie to odbicie nieba w metalowym dachu, chociaż nie przeczę, że pies i Janusz/Krzysztof również są urokliwi! :) Powodzenia w fotografowaniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ujęcie mi się udało, tak nieskromnie mówiąc. ^^"
      Dziękuję! C:

      Usuń
  3. oo w sumie fajny pomysł, zeby kupić używany aparat i na nim się uczyć, pomyśle nad tym

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepsze, niż wydawać od razu trzy czy cztery tysiące na coś, co może Ci się tak naprawdę nie spodobać. C:

      Usuń
  4. Zawsze kaktusik może mieć 2 imiona :)
    Piekne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, że to jednak Stefan. xd
      Dziękuję! C:

      Usuń

Cześć! Będzie mi miło, jeżeli napiszesz kilka słów. c: