Theme by Kran

1/13/2018

Recenzja lakierów hybrydowych GDCOCO

Cześć i czołem!
Troszkę mnie nie było, znowu ponad miesiąc. Jestem nieregularna w swoich postanowieniach. Dzisiaj  jednak przychodzę do was z recenzją lakierów hybrydowych z aliexpress, które mogliście zobaczyć w poprzednim poście.


Lakiery hybrydowe GDCOCO
Link do aukcji na aliexpress: >>klik<<
Aktualna cena: 1,03$
Cena, w której ja kupowałam lakiery: 1,19$


Lakiery przyszły do mnie po lekko ponad trzech tygodniach, co i tak nie jest długim czasem oczekiwania w przypadku zakupów na ali. Ich pojemność to 8ml, a białe, eleganckie i - uwaga, szklane! - buteleczki są zalane rzeczywiście do samej góry. 

Lakiery mają średnio gęstą konsystencję, co przy malowaniu bardzo krótkich paznokci sprawiło mi troszkę kłopotu. Chociaż główną tego winą jest dość duży i szeroki pędzelek, który nie jest bardzo precyzyjny i trzeba się bardzo nagimnastykować, aby dojechać do samych skórek. Przy paznokciach, których płytka jest szersza i dłuższa nie miałam już takiego problemu. 


Kolory, które zamówiłam to: 803, 812, 815, 819, 820, 822 i 827 - na wzorniku nie dopisywałam ósemki z przodu, a także aparat nieco przekłamał kolor osiemset dwunastki, gdyż ta w rzeczywistości nie jest różem, który widzimy na aukcji, a bardziej wpada w pomarańczowe tony. 
Na wzorniku są to kolory od czerwonego (03) do koloru rozbielonej kawy (15).


Kolory ładnie kryją już po pierwszej warstwie, nałożenie drugiej jest raczej dla bezpieczeństwa lub w wypadku smużenia (kolor 812 i 820 - czyli najjaśniejsze).

Lakier utrzymywał mi się na paznokciach dwa tygodnie, nie miałam żadnych odprysków, żadnych zadrapań, nic. Poza tym lakiery bardzo dobrze odmaczają się w acetonie - wystarczy ledwie dziesięć, góra piętnaście minut i lakier schodzi nam płatami, więc nie musimy wkładać nie wiadomo ile siły, aby zdrapać go z płytki, przy okazji działając na jej niekorzyść. 


Razem z lakierami kolorowymi zamówiłam również bazę i dwa topy - top no wipe i matowy, ponieważ kocham takie wykończenie.
Baza jak to baza. Spełnia swoją rolę i to właśnie na nią nakładałam później lakiery. Pachnie znacznie ładniej niż baza z Simply Nails, którą dostałam w zestawie zamówionym na allegro. 
Top no wipe przecudownie się błyszczy i jego ścieranie się na końcówkach zauważyłam dopiero pod koniec drugiego tygodnia noszenia paznokci. 
Co do matowego wykończenia - pierwsze dziesięć dni wyglądał nienagannie, potem zrobił się bardziej satynowy, ale chyba większość matów tak ma, co? 


Manicure wykonany tymi produktami najpierw troszeczkę śmierdzi, dlatego zanim nałożę sobie oliwkę, myję ręce w chłodnej wodzie i osuszam ręcznikiem. Zapach znika, a ładnie pachnąca oliwka dodatkowo pomaga zapomnieć o tej niedogodności. 


Ostatnio uczę się również wykonywać proste zdobienia i tak oto powstały te trzy oto maziajki wykonane w pełni lakierami GDCOCO oraz  lampą 9w, również zamówioną na ali, którą możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu. Niebieskie kolory bardzo ładnie się blendowały, gorzej miałam z czernią, która wyszła nijaka i chyba jeszcze raz spróbuję zrobić taki wzorek. c:

Podsumowanie
Lakiery są bardzo dobre, choć wiem, że niektóre z was pewnie nigdy by ich nie użyły ze względu na ich pochodzenie. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że produkty te nie mają atestów i pomimo niby podanego składu na odwrocie buteleczki, tak naprawdę nie mamy pojęcia co jest w ich składzie. Z całą pewnością bałabym się polecić je alergikom, bo nie wiem, jak zareagowaliby na ten produkt. Ja osobiście nie mam skłonności do alergii, więc się nie boję. 
Z drugiej strony lakiery Semilac, które dopuszczone zostały na polski rynek zrobiły szkodę wielu dziewczynom, które skusiły się na korzystanie z tych produktów. Sama miałam wykonywane paznokcie lakierami z Semilaca i na szczęście nic mi się nie stało, ale aż mnie ciarki przechodzą, jak przypominam sobie zdjęcia dziewczyn, które dostały uczulenia. 

Jeśli jednak nie boicie się używać produktów z aliexpress, to polecam zamówić choć jeden lakier na spróbowanie. Myślę, że nie pożałujecie. c:


5 komentarzy:

  1. Świetne kolorki☺
    Piękny manicure-zazdroszcze talentu☺
    Ja faktycznie nigdy nie zamawiam kosmetyków z Aliexpress ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym się nakładać coś "chińskiego" na twarz, mimo że nie jestem alergikiem, ale uważam, że lakiery to coś innego. ^^

      Usuń
  2. I ja jestem ofiara Semilaka. Uczulił mnie tak mocno (po zaledwie 2 użyciach), że w tym momencie nie mogę stosować nic, nawet OPI czy CND.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/26/2021

    24 years old Research Assistant II Jilly Ashburne, hailing from Schomberg enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Fashion. Took a trip to Quseir Amra and drives a RX. dlaczego nie sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowałam się na zakup lakierów. I mam pytanie czy Pani robiąc paznokcie tymi produktami używała primera?

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Będzie mi miło, jeżeli napiszesz kilka słów. c: